Mikä on Biddi?

Biddi.fi on Suomen kattavin metalliteollisuuden alihankintaverkosto, jossa voit löytää itsellesi uuden yhteistyökumppanin. Biddi tarjoaa sekä ostajille että myyjille markkinapaikan, jossa kysyntä ja tarjonta kohtaavat toisensa. Ostajana voit jättää ilmaiseksi tarjouspyynnön kattavalle alihankintaverkostolle ja myyjänä voit vastaanottaa tarjouspyyntöjä potentiaalisilta asiakkailta.

Ostaja – Miten Biddi toimii?

Biddin avulla voit luoda ja lähettää tarjouspyynnön laajalle alihankintaverkostolle ja kilpailutat kaikki alihankintasi luotettavasti, helposti ja nopeasti. Palvelumme avulla löydät helposti luotettavan ja kustannustehokkaan alihankkijan. Aloita Biddin käyttö luomalla tarjouspyyntö. Tarjouspyynnön tekeminen on ilmaista eikä sido yritystäsi mihinkään.

Toimittaja – Miten Biddi toimii?

Biddin avulla vastaanotat yrityksellesi soveltuvia tarjouspyyntöjä muilta kotimaisilta toimijoilta. Palveluun rekisteröityessä määrittelet mitä palveluita yrityksesi pystyy tarjoamaan, minkä perusteella järjestelmä valitsee ja välittää juuri yrityksellesi soveltuvat tarjouspyynnöt.

Mitä yrityksiä Biddiin hyväksytään?

Kaikki Biddiin rekisteröityvät yritykset taustatarkistetaan y-tunnuksen ja protestilistan osalta.

Mitä tapahtuu liitteille, joita Biddiin ladataan?

Säilytämme Biddiin ladatut tiedostot backlogissa kaksi vuotta, jonka jälkeen ne tuhoutuvat automaattisesti.

Mitä kuluja Biddistä tulee?

Ostajalle Biddi on aina ilmainen. Myyjä maksaa 1,3€ (Alv.0%) per saapunut tarjouspyyntö. Tarjouspyynnöt voi laittaa asetuksista tauolle ilman lisäkustannuksia. Biddi ei koskaan ota provisiota yritysten välisestä kaupasta.

Miten laskutus tapahtuu?

Myyjäyritys voi päättää laskutuskauden 3kk, 6kk tai 12kk mukaan. Laskutus perustuu ajanjakson aikana saapuneiden tarjouspyyntöjen määrään.

Kuinka rekisteröidyn Biddiin?

Biddi vaatii aina käyttäjiltä rekisteröitymisen. Biddin etusivulla löytyy painike ”rekisteröidy käyttäjäksi” minkä kautta saat tehtyä rekisteröitymisen. Voit rekisteröityä joko ostajaksi, myyjäksi tai molempiin rooleihin. Biddi tarkastaa yrityksen tiedot ja hyväksyy rekisteröitymisen 24 tunnin kuluessa. Yrityksen rekisteröinnin tehneestä henkilöstä tulee automaattisesti ”pääkäyttäjä”.

Kuinka lisätä useampi käyttäjä?

Kun pääkäyttäjä on rekisteröinyt yrityksen Biddiin, voi hän halutessaan lisätä yrityksen käyttöön useampia erillisiä käyttäjiä. Käyttäjän lisääminen tapahtuu yrityksen profiilisivulta ”lisää uusi käyttäjä” kohdasta.

Rekisteröidyin palveluun, mutta en saa vahvistusviestiä. Mistä se johtuu?

Yrityksesi on jo rekisteröitynyt Biddiin. Ota yhteyttä yrityksesi pääkäyttään, joka voi lisätä sinut Biddin käyttäjäksi.

Voinko muokata tarjouspyyntöä julkaisun jälkeen?

Kun tarjouspyyntö on julkaistu ei sitä voi enää muokata. Jos et halua, että tarjouspyyntösi on enää julkinen voit poistaa sen.

Voinko muokata tarjousta sen lähettämisen jälkeen?

Kuten normaalissa kaupankäynnissä, annetut tarjoukset ovat sitovia. Jos kuitenkin huomaat jälkeenpäin virheen tarjouksessasi, olethan yhteydessä tarjouksen saajaan.

Tarjous hyväksyttiin ja myyjä / ostaja ei vastaa yhteydenottopyyntöihini. Mitä teen?

Jos myyjä tai ostaja ei ota yhteyttä eikä ole tavoitettavissa hyväksytyn tarjouksen jälkeen, pyydämme olemaan yhteydessä meihin sähköpostitse info@biddi.fi. Löydät edelleen muut jätetyt tarjoukset tarjouspyyntösi sivuilta.

Miten otan yhteyttä asiakaspalveluun?

Nopeiten saat vastauksen kysymykseesi usein kysytyistä kysymyksistämme. Mikäli et kuitenkaan löydä vastausta usein kysytyistä kysymyksistä tai haluat jättää palautetta, voit lähettää Biddille myös viestiä! Biddin asiakaspalvelu toimii sähköpostitse osoitteessa info@biddi.fi Laita meille viestiä, niin vastaamme mahdollisimman nopeasti.